dissabte, 1 de desembre del 2012

Un conte tradicional

Els nens i nenes de 4t de primària han escrit contes tradicionals, explicats per un personatge dels conte.
LLEGIU-LO, ÉS MOLT DIVERTIT!!!


ELS TRES  PORQUETS
( Narrat pel porquet gran)

Jo estava un dia al bosc amb els meus germans i vaig dir:
- Aquí farem la casa.
- Jo la faré de palla! - Va dir el meu germà petit.
- Jo  la faré de fusta! - Va dir el meu germà mitjà.
- Doncs jo la faré de maons! - Vaig dir.
Després d'uns dies, mentre estava acabant els últims retocs de la meva casa, vaig sentir uns crits:
- Bufaré, bufaré i la casa enfonsaré! - Va dir un llop al meu germà petit.
Després d'enfonsar la casa del meu germà petit , va anar a la del mitjà, i el llop va repetir:
- Bufaré, bufaré i la casa enfonsaré!
I ho va fer.
Després, els dos porquets van vindre a casa meva sense alè, i el llop va repetir per tercera vegada:
- Bufaré, bufaré i la casa enfonsaré!
Però com que la meva era de maons no va poder .
En veure que no podia enxampar-nos, va intentar entrar per la xemeneia, però com que jo tenia l'aigua bullint a l'olla es va cremar el cul i mai més va tornar a molestar-nos.
                                                                Fi
Marc Sánchez
2n CM

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada